Tuesday, November 9, 2010

De twee van je bent mijn broer


show te kijken, weet je dit is als staal, en nu laat ik je kijken naar een show." Na twee handen Xiao Yu schok Houd de staal-, respectievelijk beide uiteinden, een Tiffany and Co felle kracht, de oorspronkelijke rechte in een gebogen pijp onmiddellijk.Als we zien dat deze scene helemaal geschokt, stijfheid van staal die het niet weten, laat Xiao Yu zacht gebogen schok wordt een boog. Maar die dikke man achter het antwoord is niet hetzelfde met u, zijn gezicht met de daadwerkelijk glimlach, maar alle ogen vallen nu op het lichaam van verbazing Xiao Yu is, dus niemand gemerkt dat zijn gezicht op het gezicht van verandering."Xiaoyu broeder! Deze pijp is niet nep is!" Uiteraard Fat geloof niet dat iemand staal kan buigen met beide handen.Dan gewoon te luisteren naar "Ding Dong" geluid, heeft Xiao Yu al bang geschokt buis op de grond, alleen de impact met de grond waaruit de geluiden kunnen zien dat deze stalen is zeker niet nep."Nigger! Je moet geloven geruchten Ik trek dingen die niet kunnen worden Chuiyangliu fake it!" Xiao Yu enige trots voor geschokt nigger gezegd.Nigger witte gezicht uiteenspatten van groen is al een tijdje niets kon zeggen."Ik heb geen andere betekenis, vanaf vandaag, de twee van je bent mijn broer, als u eens dat we blij met de afwerking van de maaltijd, als je niet eens dat de stalen buizen is je lot!" Shaw afgewerkte gebouwen schok glimlach direct omgezet in een ijskoud gezicht.Op dit moment nigga verwarde ogen vielen op de dikke lichaam, vet lijkt af te vragen hoe dat te doen. En dat dik gezicht is vluchtig.Maar een andere verrassing Xiao Yu en nigger vet verrassing is dat deze keer daadwerkelijk te kijken achter het lichaam van de man viel en de man knikte weer met hem."Goed! Fat vanaf nu, ik aanbid je broer!"Zag dat vet nigger overeengekomen haastig zei: "Ik heb net als Xiaoyu broer nigga gemengde na""Ha ha! Goed! Laten we eten! Bananen!" Xiao Yu op het moment erg Tiffany blij verrast, want zijn programma met succes de stap voltooid is,

No comments:

Post a Comment